fredag, februari 23, 2007

[ Dejting? ]

Avslutade mitt konto på Mötesplatsen (dejtingsite) för en liten stund sedan. Orkar lixom inte bry mig eller engagera mig. Har ingen som hellst lust heller. Får se vad framtiden utvisar, återkommer livslusten och nyfikenhetet men framför allt hoppet igen så får jag väl öppna ett nytt konto då!

Fast som det är just nu, så önskar jag att jag fick slippa all partnerjakt för all framtid. Hade jag haft det som jag önskar, skulle jag redan leva med min livs stora kärlek (om det hade funnits någon) , flera ungar, gott om pengar och fler barn på väg.

Men det verkar inte bli nåt sånt för mig.

Varför är det hela tiden livets tunga bedrövelser som man har mest av jämt? Varför kan inte bara trivsamheten få överväga mer istället? Livet känns hårt för själ och hjärta.

Inga kommentarer: