fredag, februari 23, 2007

[ Fredagskvällstrååk ]

Hap... saknar lust, orkar inte hitta på nåt heller.

Imorgon är det ju dags för Shlagerfestivalen igen i af.

Borde ta mig i kragen o ta mig ut lite på stan oxå.
Leta upp en frisör och ta mig en sväng till gymmet.

Fasiken vad man låter sig förfalla när man mår piss! Tappat all kondition och allt flås.! Vintern har gjort att man mer eller mindre isolerat sig innomhus så man inte kommer sig för att göra saker.

Måste se till att hitta på något någongång under helgen i alla fall.

Skaaaaaa ta mig till gymmet i alla fall.. Måste!!!
Bara man kommer igång brukar det ju rulla på av sig själv sedan. Det är bara det, att det tar så fruktansvärt, jäkla emot att ta sig ut i snöblasket och kylan o allt besvär som hör till för att ta sig iväg dit!

Behöver egentligen draghjälp för att komma igång med saker! Förra våren var det en tjej på jobbet som drog med mig så att jag kom igång. Men nu har jag ingen direkt kontakt med henne sedan i sommras så det blir till att ta sig iväg för egen maskin ändå.

GUUUD Vad jag är uttråååkad och pladdrar tomprat i ren tristess!!!

Detta måste ju bara vara universums tråkigaste blogg egentligen alltså! Vet att det finns en blogg som heter så redan, men den här måste ta priset i verkligheten i alla fall!

... TRÅÅÅKSTÖÖN!

Ally Mc Beal på 4+
Orkar man laga mat när man är ensammen?
Ne... det får bli korv helt enkelt!

Nåt annat kul på tv ikväll?...ne... tror inte det.
har spelat som jag aldrig spelat förr de här två dagarna tror jag. Vann en stor cup å en hel himmla massa kosing för det på ett av spelen idag tom.
Lär nog aldrig klara av att göra om den bravaden..

Brukar ha en snittpoäng på ca 32 000 i ett klick-klack spel, där jag nu plötsligt efter en eftermiddag i spelbubbla plötsligt tog mig över 108 000 poäng...???

Hallå vad hände?...
Nr 2 efter mig i listan liger en tysk brud på 78 000 p!
Ganska långt hopp att klara av att ta sig förbi alltså!

Så om ingen annan lyckas klå mig innan kl 8 imorgon bitti kan jag kassera in ca 123 kr till mitt konto... Med tanke på att spelupplevelsen kostade mig 4,50 tycker jag att räntan är rätt bra ändå.

Fast inget man kan försörja sig på förstås.. men vinner jag ska jag ändå fira det med att unna mig en semla imorgon! :-)

*försöker hålla lite positiv ånga uppe o trotsa all ångestdepp*

Färdigpladdrat för den här bloggposten! Ciao alla "hundratals" läsare!

Inga kommentarer: