lördag, februari 24, 2007

[ Skit oxå! ]

Lördagsmorgon!
Vaknade först till vid 7-tiden o bestämde mig för att ta mig till gymmet o träna bodybalance kl 10. Men sen somnade jag om o vaknade... 10.40! Kul jul!

Men, men, ska slänga i mig frukost o ta mig iväg i alla fall! tänker nog pröva ett av dedär löpbanden som jag faktiskt aldrig provat tidigare. Så får vi se hur det är.

Men först frukost!

Och jo.. en skit sak till! Han bli överkörd av en annan nisse i klick klack spelet igår kväll så min vinst halverades!.. jo.. ok.. det räcker till en semla i alla fall! Ca 120 kr vann jag ändå.. Men själva principen.. att komma tvåa räknas inte lika mkt lixom.. så vinst Semlan uteblir!

Nu grötfrukost o sedan skynda sig iväg!

ååh... å nu kommer ångesten krypandes oxå!
*frustrerad*

Inga kommentarer: