söndag, mars 11, 2007

[ AAAARRRRGGGHHH !! ]

$#¤%&%¤#"¤%&&%¤""#%%&&### ! ! ! !

Här har jag nu suttit i timmar och fibblat med diverse bilder i photoshop! Å vad händer? Joo GIVETVIS havvererar hela dator eländet tottalt!
Allt försvinner.. för jag har ju varit lika korkad och inte sparat bilderna allt eftersom heller!!!

Å sen har jag varit tvungen att försöka få igång eländet igen med telefonbackup á la mamma en lååång stund!...

Suck!!!!

Orkar inte!!!!

Flera timmars fibbel... borta..
ok.. jag hade inte lyckats åstakomma like mycket fantastiska saker som vissa andra som är psp-wizards...
Men mitt arbete har inte tagit mig mindre tid för det!!!!

Eftersom jag inte har en egen digitalkamera som många andra är jag ju tvungen att leta rätt på bilder på nätet och sedan pussla och göra om för att få till det jag vill.

Dessutom så visst, Photo Shop i alla ära, man kan göra mycket med bilder där.. men vad man INTE kan göra lika enkelt som i endel andra program, det är att pussla ihop collage av olika bilder osv.

Jag hade tänkt förnöjja mig med att göra något så banalt som att klippa ihop ett litet kollage med alla de matvaror jag handlade förut idag..
men eftersom allt havererade får jag hitta på någon enklare men tråkigare lösning på allt i hop!

Suck.... djuup suck... :-(((

Vill ge upp hela tillvaron just nu!
Jag kan ju inte ens pussla ihop en bild på tomater och en påse havregryn utan att något går grymt fel!

....Just nu har jag messt lust att göra precis som den här filuren!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jinx?

Hona sa...

Filuren?

Anonym sa...

nej det är inte filuren det är jag..

Hona sa...

Hur som haver är i alla fall bilderna på plats nu. Fast en och en och delvis obearbetade i en bloggpost längre ner!

Anonym sa...

mmmm