torsdag, mars 08, 2007

[ Jag har blivit tagen... ]

Jag har blivit "tagen" av Egoista och KvinnaFruMamma!

Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

* Därpå väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
* Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Nu kör vi:

1. Jag tyckte det var skönt att skita fast o inte diarée idag för första gången på en vecka med vinterkräkan.

2. Jag filosoferar ofta över konstiga och meningslösa saker, som tex: varför gäspar smittar?

3. Jag var intensiv förr, jag är konstigare nu.

4. Kvinnodagen till ära: Jag har faktist aldrig sett en porrfilm i hela mitt liv! Det närmaste jag sett har bara varit animerade bilder eller foton eller.. ok.. "Rome" i så fall annars då rå...

5. Jag sparar alla mina tomma toarullar o använder dem till bättre saker än bara kastar dem.

6. Jag skriver ofta konstiga saker om mig själv i min blogg.

Jag skickar vidare till Hulkens bodega, Barbamamma, ... fler kommer snart är under bearbetning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm, vad kan man tänkas använda toarullar till, förutom smällkarameller?

Hona sa...

Hej Leopardia!

Nja nåt glammoröst går toarullarna knappast till.

Använder dem istället för att linda in använda mensskydd i en meter papper.

Vips, har man eliminerat risken för att nån slämmig binda ska veckla ut sig!