onsdag, mars 14, 2007

[ Färdig stucket ]


För den här gången. Nästa ggn blir om ca fyra veckar igen.
Efteråt tänkte jag dra vidare till gymmet en sväng över lunchen innan eftermiddagens måsten. Men tji fick jag! Väl där upptäckte jag att jag hade glömt träningsbyxorna.. Hap.. "okej" tänkte jag.. jag får väl passa på att värma mig en stund i bastun i alla fall då när jag ändå är här...
Men icke! Tur att jag kikade in i duch o bastu rum innan jag klädde av mig, för där var det en enda röra på golvet, duscharna stod på o flera tjejer stod i dem, men bastun, den var full av karlar... som höll på att bygga om den.
Hap... lusten att ens duscha försvann helt. Bara att dra på sig jacka o skor o karka tillbaka hem igen istället! Så här sitter man nu! Trist!... men snart är kl 2 o då är det dax för nästa måste på dagskartan!
Hej så länge!

Inga kommentarer: