onsdag, mars 28, 2007

[ Tisdagsmorgon ]


Uj, så var man uppjagad med buller och bång på morgonen!

Det lär bli ett par intensiva dagar nu. Mammsen är på besök för hon ska gå kurs här i stan idag så hon kom igår kväll.

På uppdrag av pappsen har vi inhandlat ny microvågsugn till mig, då min gamla gått sönder för andra gången och motorn i den smält ner till en oformlig plastinbakad kaka. Toppen! Så nu har jag en sprillans ny LG MS-2334B i mitt kök. Inget märkvärdigt men Ny och framför allt FUNGERANDE! :-)

Idag bär det av till biblioteket kl 11 där jag har en dejt med Fuma för att leta barnböcker till min eventuella bebiskurs jag ska ha här någon gång under våren. Sedan rullar dagen på som vanligt är det tänkt, tills mammsen dyker upp efter sin jobb-kurs ikväll igen.
Ha en bra dag alla (3 besökare) som varit här och läst på sistonne! O alla andra med... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

spoiled brat!

Anonym sa...

+1 till=).
Har inte varit här på några dagar då orken inte fanns. Skönt med en ny micro.
Ha en trevlig kväll!