lördag, mars 24, 2007

[ TemplateExperiment ]

Lördag!

Bolla, har exprimenterat lite med bloggens template! Lyckades till sist hitta vart jag kunde ändra hela sidans bakgrundsfärg istället för bara i den ena eller den andra rutan.
However, jag har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska kunna få in en bakgrundsbild där. Däremot fick jag in en gifbild här i textfönstret så lite klur har jag fått till i alla fall! :-)

Ha en bra dag boggers!

Joooo! Efter ett par minuters mer trixande (klipp o klistra typ) så fick jag till det som jag vill ha det!

Så nu håller gubben på o mixtrar med sin blogg han oxå! hi hi :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint du har gjort.
Jag är inte alls hemma på att lägga in bilder, länka osv men i bloggen är det bara att kopiera länken och lägga in. Ingen kodning där inte. Maken tyckte att jag var duktig med alla bilder & länkar. Han skulle bara veta*s* jag avslöjar inget.
kramis