onsdag, mars 07, 2007

[ Onsdag morgon ]


Brr... gäsp.. o aj aj aj...


Riktigt kallt o ruggigt i sovrummet inatt! Hela lägenheten iskall jue. +7 grader varmt ute är +10 grader ISKALLT inne! Å ännu kallare när man ensam ska försöka värma upp en genomkyld bädd. Inte mycket sovet i frysandet.


Å på tal om frys, så har min frys börjat föra sådant förfärligt oväsen att jag nu på morgonen blev tvungen att plocka ur den å ställa den på avfrostning. Annars låter termostaten med jämna mellanrum som om du tar två stora tomma kastruller o bonkar i varandra! Nästan så man kunnat tro att det spökade i kastrullskåpet om man inte viste vad det var.


Änyways.. idag bär det av till CVL i o med projektet "validering" jag pysslar med just nu. Om jag bara orkar koncentrera mig lite, svårt med ont lite överallt o dessutom en i det närmaste sömnlös frostig natt.


Inga kommentarer: