tisdag, mars 13, 2007

[ Ur funktion! ]

Känns som jag borde ha haft en varningstriangel i pannan o idag där det stod "Ur funktion"! Jag är så fruktansvärt trött nu efter två nätter mer sömnlösa än vanligt. Idag skulle jag på studiebesök på musiklek för bebisar på förmiddagen. Och visst, jag var där, fysiskt i alla fall, men mentalt var jag bara i en rörig soptipp inne i mitt huvud där sömnlösheten hackat och rörtihop hela hjärnan med en mixer!
.

Skulle vidare till jobbet på eftermiddagen men insåg att det var meningslöst att försöka få någonting gjort. Stupade i sängen när jag kom hem och har sovit tills nu.

Mår fortfarande illa av huvudvärk och trötthet dock. Men hoppas nu att jag ska vara piggare imorgon när jag nu har sovit ikapp lite nu under dagen idag. det blir nog till att ta en insomningstablett ikväll ifall jag inte får sova igen. Måste få rätsida på dygnet på något vis!

Förr kunde jag arbeta både nattpass och dagpass flera ggr på raden efter varandra o inte sova ordentligt en hel natt på veckor och jag klarade det utan problem. Nu räcker det med ett dygn så är jag brädad jäms med marken!...

Inga kommentarer: