söndag, mars 04, 2007

[ Het Söndagslunch ]

Njae röd såg jag aldrig att månen blev inatt. Men försvann bakom jordens skugga, det gjorde den i alla fall!

Nu vankas det rester ifrån gårdagens delikata middag, kycklinggryta gjord på currypasta (inte spaghetti alltså utan grytbasen heter så). Jag klagar INTE det var såååå gott! Starkt så snoret rann, men en lika slående kulinariskt positiv upplevelse för smaklökarna som chock för snoken helt klart! he he

Igår skrällde det i melodifestivalens andra changs oxå! Många skrällar i årets festival! Intressant jue!

Happ.. sen får vi väl se vad söndagseftermiddagen har att erbjuda.



Ciao 4 now.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen !!

Är det bra med dig??
Kollar läget lite innan livet sparkar igång igen.

Har helgen varit lungn.

Här har det varit lite fart. Hjälpte en kompis att flytta i lördags och det led jag av igår.

Sliten så det heter duga men det går över hoppas jag.

Ha det bäst
Kram Andy :)

Anonym sa...

Hej där vännen.

jag förstår läget. Tur att du vet att läge förbättras.

Färger på chevan blir nog mattsvart och mattsvart tror jag till att börja med. Sen får tiden utvisa. Har bara planer på att ha den över sommaren. Sen blir man en svensson...eller Johansson som är den nya medel svensson om jag minns rätt.

Idag ska ungarna till sin mor. Gillar inte det för det blir så tomt och tyst här då.

Stöttar dig på avstånd vännen.

Bamse Kramen Andy :)

Hona sa...

Tack Andy du är en pärle-vän!