torsdag, mars 08, 2007

[ Grå grå grå.. ]


Torsdagsmorgon. Tittar ut genom fönstret o där ute strilregnar det fortfarande. Grått, grått, dimmigt, regn och grått igen och dryga 2 plusgrader. Inget lockande prommenadväder precis.

På nyheterna berättar de om brustna, bokstavligten brustna, kvinnohjärtan och att 6 st poliser avskedades förra året på grund utav brott.

Ska försöka ta mig till jobbet idag. Mår fortfarande lite halvdassigt men bättre i alla fall och känner mig inte så rädd för att göra i byxorna längre heller.

Detdär om bitterfittan får jag ta i kväll istället. Får inte glömma att handla på vägen hem idag heller. Sylt, bröd och olivolja är några måsten.

Nu dax för gröt frukost.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är nyfiken på dig och därför utmanar jag dig! http://egoist.bloggagratis.se/2007/03/08/97037-jag-har-blivit-tagen-av-marie/

*nyfiken på svaren!*
Egoista (www.egoist.bloggagratis.se)