fredag, mars 02, 2007

[ Fredagskväll ]



Känns som att jag äntligen kommit igång lite med träning igen i alla fall! Var på gymmet en sväng efter "jobbet" (Fuma) i förmiddags så nu är det andra ggn på relativt kort tid som jag tagit mig iväg dit!

Ett ordspråk som jag gillar i detta sammanhanget!:
"Förakta aldrig den ringa begynnelsen" (bibeln)

Sedan bar det av till Svärfar för middag o maken skulle fixa iordning datorn åt farsgubben sin. 6 timmars väntande blev det.. men mer är kvar att göra.. för Vista som de installerade saknar ännu drivisar till i stort sätt alla program och maskiner..!..?

Japs.. å i kväll.. strax blir det Stargate Galactica eller Kill Bill på tv'n... får se vilket.. men lutar åt Stargate.

Ha en skön helg gott bloggfolk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo det var jag som hälsade på.

Vet att jag ska ta det lungt med jobbet. Har ett par bekanta med som fått "väggkänning" så det är inget jag vill råka ut för.

Hoppas det är bra med dig.

Kraam Andy