torsdag, mars 01, 2007

[ Kommentarstrul? ]

Hmm undrat varför jag aldrig får några kommentarer av andra i min blog. I inställningarna har jag ju valt att vem som helst ska kunna kommentera... men icke..

Behövdes en massa andra, säkerligen nyttiga och braiga, justeringar i inställningarna. Men ack så krångligt med så mycket tjafs för att nån ska kunna skriva en liten rad?
*frustrerad*

Men nu ska det för hoppningsvis gå bättre i alla fall!
Så snälla alla ni som hälsar på. Gör mig glad och lägg in ett litet "hej" här i bloggen så att jag ser att i alla fall någon mer än bara jag själv har läst... nån gång... eh...?

...Hallå?... (*ekar?*)
.....nån?....

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej!

Egoista
(www.egoist.bloggagratis.se)

Anonym sa...

Halojsan där.

Vart tog du vägen.
Är det bättre att blogga här??????

Hoppas det är bra med dig vännen.

Kram Andy

Anonym sa...

tjoho

Hona sa...

Egoista:
- Heej! Tack för besöket!

Andy:
- Välkommen hit till min blogger-blogg nu! Jo jag har flyttat. Men om det är så mycket bättre, vet jag inte riktigt än. En sak är dock betydligt bättre. Det går väldigt mkt fortare att få upp sidan, redigera osv här än på spaces. Smidigare på så sätt, men saknar kanske en och annan funktion från spaces än. Men det kan hända att jag bara inte kommit underfund med hur man gör här än helt enkelt.

Anonym:
- Tjohoo på dig med tillbaka!