onsdag, mars 14, 2007

[ Det är offentligt!.. ]


Nu har jag lyckats sammla ihop närmare 200 juveler till på king!


.. till vilken nytta?.. ingen.. inte ens nöjet längre... nej det är inte det som jag syftade på med "offentligt"...

...Det är väl lika bra att inse som det är och göra det offentligt ordentligt..
Man är helt enkelt värdelös om man är jag! *arg*

Så det är väl lika bra att ge sig ut tillsalu på köttmarknaden igen!
HALLÅ ALLA??? SINGELTJEJ HÄR!

FUL, GRINIG, TJATIG, GNÄLLIG, OTREVLIG, EGOISTISK, IRRITERANDE OCH RETLIG.

Nån som vill ha???

Orkar inte reggistrera mig på nån patetisk dejtingsite! Så jag gör ett patetiskt upprop här istället!

HALLÅ? Jag har faktiskt ett hjärta.!?
Ok, det är helt igen torkat på grund av brist på ömsint underhåll!

Finns det någon som kan få mitt hjärta att mjukna, sorgen att smälta bort och är ömsint och kelig nog för att kunna få min lust att vakna till liv igen?

I såfall kommer du att finna en omtänksam pärla bakom den hemska fasaden!

Men det kräver lite jobb, tyvärr, men i händerna på rätt man med varmt hjärta kan ett sammarbete gå både lätt och smidigt!

5 kommentarer:

Webbwalle sa...

Ha ha ha Din tokfia!

Hona sa...

...

Anonym sa...

Glöm inte att raka dig bara!
Under fötterna också....

Anonym sa...

Hej där........här var det ärligt så det heter duga.
För det första så är du inte värdelös för den statusen har jag ensamrätt på....eller jag har men är inte.....eller...skit samma.

Bilden jag snodde var isbjörnen för det är så sista veckorna har varit. När huvudet har kommit på nästan samma nivå som knäna så har ögonen slutits automatiskt. Skitjobbigt.

Du e bäst vännen.....

Kramen Andy :)

Hona sa...

Anonym: Jag lovar! Ska raka mig emellan tårna oxå!

Andy: Tack för din uppmuntran.Men du har ju barn, och engagerar dig i dem, då kan man omöjligt ha någon som hellst rätt till den titeln!

Och angående isbjörnen.. ha ha.. din beskrivning av att somna när huvudet är i samma höjd som knäna får mig mer att tänka på när Kalle Anka ska vakna i husvagnen på julafton! he he