lördag, mars 10, 2007

[ Om jag hade obegränsat med pengar... ]


Lördag förmiddag!

Ja hap...
Så vad ska man hitta på idag då?

Solen skiner som aldrig förr ute men jag har ingen ork att hitta på något ändå. Har inget intresse att odla. Ingenting är ju särskillt kul eller trevligt att göra ensammen!

Jag tillhör tyvärr den mer altrustiska delen av befolkningen som känner mig meningslös utan andra människor runt om kring mig. Har inget intresse som stimmulerar mig tillräckligt för att locka mig även om jag är ensammen. Skulle möjligtvis vara att gå på gymmet i så fall, men det är det knappast tal om i min nuvarande fysiska kondition. Behöver nog vara lite friskare först.

Skulle vilja ha en bra fin camera men har inte råd ens med en halvdassig en. Å inte vore det något kul att ge sig ut o jaga bilder helt ensammen heller. Å hade jag haft råd hade väl de pengarna gått till en micro i första hand.

Skulle vilja ha körkort och bil.. men har inte råd, o skulle jag ha råd hade nog pengarna tyvärr gått till en ny frys i första hand...

Hade jag haft obegränsat med pengar hade jag kanske köpt en ny tv. Men annars hade jag aldrig lagt några pengar på en sådan apparat. Tv som möbel är förövrigt en så fruktansvärt ful grej som förstör ett annars kanske riktigt vackert rum.
Spelar ingen roll om det är en 120 tums platt lcd eller plasma, ju större desto fulare!

Hade jag obegränsat med pengar skulle jag köpa mig ett vackert hem med öppen spis! En riktig eldstad.
Perfekt att mysa framför ruggiga dagar när himlen är grå!






Inga kommentarer: